Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Otrdiena, 23. aprīlis.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Zemais spārns no Imprezas 2007.
40 €
Subaru ziņas
FHI izstrādā jaunās paaudzes Subaru Boxer dzinēju Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Ceturtdiena, 23. septembris, 2010, Fuji Heavy Industries

Reitings (5.0/5, 2 vērtējumi): Komentāri [ 0 ]

FHI paziņojuši, ka ir izstrādāts jaunās paaudzes bokser-tipa dzinējs, kas sevī iekļauj jau pārbaudītās horizontāli-opozitīvo dzinēju īpašības un tehnoloģiju, kas padarījusi Subaru gaitas īpašības unikālas jau kopš pirmā modeļa Subaru 1000, kurš tika izlaists 1966. gadā. Iepriekšējais, otrās paaudzes dzinējs tiek izmantots jau 21 gadu, kopš tas pirmo reizi tika ieviests 1989. gada Subaru Legacy modelī.

Šis, trešās paaudzes horizontāli-opozitīvais 4-cilindru benzīna dzinējs, uzskatāmi parāda Subaru pēdējos sasniegumus jaunāko tehnoloģiju pētniecībā un attīstībā. Dzinējs izstrādāts no jauna, sākot jau no pamatstruktūras, saglabājot visas horizontāli-opozitīvā dzinēja īpašības: mazāks svars, kompakts izmērs, teicami izsvarots smaguma centrs un lielisks vibrācijas līdzsvars. Papildus tam, ka jaunais dzinējs solās būt par 10% ekonomiskāks, arī veiktspēja tiks uzlabota, sniedzot vienmērīgu paātrinājumu visos ātruma diapazonos. Turklāt dzinējs izstrādāts tā, lai arī nākotnē tas būtu videi draudzīgs.

Šie dzinēji tiks ražoti ar 2000cc un 2500cc tilpumu, un tiks izmantoti visos jaunajos modeļos. Gan ieplūdes gan izplūdes vārsti tiks aprīkoti ar AVCS (Active Valve Control System), kas ļaus maksimāli izmantot dzinēja jaudu, kā arī samazināt degvielas patēriņu un izplūdes gāzu emisijas. Degvielas patēriņu palīdz samazināt arī TGV (Tumble Generated Valve) un EGR (Exhaust Gas Recirculation) dzesētājs. Dzinējā ir izmantotas vieglas alumīnija detaļas un uzlabots eļļas sūknis, kas ļauj dzinējam darboties par 30% efektīvāk uz berzes samazināšanas rēķina. Jāpiemin, ka arī dzesēšanas sistēma ir optimizēta izmantojot atsevišķus dzesēšanas kanālus motra blokam un galvām.

Jaunās paaudzes dzinēja ražošanai, FHI uzbūvējuši jaunu fabriku "Gunma Oizumi Plant". Šī fabrika ir aprīkota ar modernākajām, augstas efektivitātes ražošanas līnijām, lai produkts atbilstu visaugstākajiem kvalitātes standartiem.

2000cc atmosfērisko dzinēju salīdzinājums
  Jaunais Boxer dzinējs Esošais Boxer dzinējs
Dzinēja tips horizontāli-opozitīvais
4 cilindru DOHC
horizontāli-opozitīvais
4 cilindru DOHC
Tilpums 1,995 cc 1,994 cc
Kompresijas attiecība 10.5 10.2
Bore x Stroke 84 x 90 mm 92 x 75 mm
Maks. jauda 109kW 109kW
Maks. grieze 196Nm 191Nm
Saistītie raksti
22.04.2010. FHI iepazīstina ar jauno "EyeSight" drošības sistēmu
21.01.2010. FHI ieiet Dienvidkorejas autombīļu tirgū

Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Rallijs "Kurzeme 2...
Video: „Enima Auto Ziemas...
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.