Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Otrdiena, 23. aprīlis.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Zemais spārns no Imprezas 2007.
40 €
Lēbs avarē, Hirvonens pirmais, Neikšāns – jau sestais Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Sestdiena, 13. jūnijs, 2009, rallylv.com

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Sestdienas rīts rallija faniem visā pasaulē nāca ar negaidītu un šokējošu ziņu – no Akropoles rallija izstājies Sebastjens Lēbs, kas pats par sevi nebūtu nekas neparasts, taču fakts, ka viņš piedzīvojis gana smagu avāriju, gan ir neparasts un negaidīts. Toties Miko Hirvonenam šis rallijs kļuva stipri vien vieglāks.

Hirvonenam bija par ko uztraukties pēc rallija pirmās dienas, kad viņš negaidīti nokļuva pirmajā pozīcijā, kas ir visneizdevīgākā startam otrajā dienā. Sebastjens Lēbs bija salīdzinoši labākā trešajā vietā, un viņam trase būtu tīrāka nekā somu pilotam, līdz ar to Citroen komandas taktika atkal izskatījās pareiza un atgūt 20 sekundes nebūtu problēmu. Taču šī ideja realizāciju zaudēja pirmā ātrumposma astotajā kilometrā. Par ātru iebraucot labajā līkumā, sekojošajā kreisajā Lēbs jau iebrauca par plašu, atsita riteni pret akmeni, to nolaužot, un mašīna noripoja lejup pa krauju. Ekipāža, par laimi, necieta, bet automobilis bija iznīcināts. Tādējādi franču čempionam zuda izredzes atgriezties „ierindā” trešajā dienā, turklāt arī jēgas necik daudz nebūtu, jo par katru neveikto ātrumposmu rezultātam tiek pieskaitītas piecas minūtes, un kopsummā Lēba atpalikums būtu vairāk kā pusstunda.

„Protams, tas nenāk par labu mūsu pozīcijai čempionātā, jo zaudēsim diezgan lielu daļu pārsvara, taču, lai kas arī notiktu, arī svētdien vakarā mēs joprojām būsim kopvērtējuma līderi,” pēc izstāšanās filozofiski sprieda Lēbs.

Necik labāk neveicās viņa spāņu kolēģim – Dani Sordo, kurš pēc pirmās rallija dienas bija otrais, devītajā ātrumposmā izstājās ar izsistu riteni. Starp citu , tieši pret to pašu akmeni riteni izsita arī Henings Solbergs...

Francūža izstāšanās noņēma lielu slogu no Miko Hirvonena pleciem, jo pirmā starta pozīcija tiešām Akropoles rallijā nav izdevīga – sestdien viņš uzvarēja tikai vienā ātrumposmā, taču konkurentu kļūmes ļāva viņam saglabāt līderpozīciju un palielināt pārsvaru pirms rallija pēdējās, trešās dienas.

„Man šī bija neticama, bet perfekta diena,” atzina Hirvonens. „Es nepieļāvu kļūdas un braucu pietiekami ātri, lai saglabātu pirmo vietu, bet tai pašā laikā nesabojāju automobili. Esmu pārsteigts, ka tik daudzi šodien kļūdījās, bet izskatās, ka brīdī, kad pieaug spriedze, tas ir viegli izdarāms, īpaši tik tehniskos ātrumposmos kā šeit.”

Hirvonena komandas biedrs Jari-Mati Latvala spēja uzrāpties no vienpadsmitās uz trešo pozīciju, kas Ford komandai dod labas izredzes samazināt Citroen pārsvaru kopvērtējumā.

Toties par Akropoles rallija otrās dienas varoņiem var nosaukt abus Citroen Junior komandas braucējus – Sebastjen Ožjērs ir otrais kopvērtējumā, par minūti atpaliekot no Hirvonena un par tikpat apsteidzot Latvalu, bet Jevgeņijs Novikovs uzvarēja trijos no sešiem sestdienas ātrumposmiem! Tā kā viņš bija zaudējis diezgan daudz laika piektdien pārsitas riepas dēļ, kopvērtējumā viņa situācija nav tik laba, taču, salīdzinot ar iepriekšējiem posmiem, lieliska – ceturtā vieta.

Peteram Solbergam gan šī diena bija traģikomiska – pēc Lēba izstāšanās un lieliski veiktiem pāris ātrumposmiem viņš pacēlās no ceturtās uz trešo vietu, bet devītajā ātrumposmā, kurā izstājās Sordo, Peters bija neparasti lēns. Izrādās, tiesneši pēc Sordo apstāšanās parādīja nākamajai ekipāžai – Solbergam – dzelteno karogu, kas nozīmē, ka noticis negadījums un tālāk trase jāveic pārbrauciena režīmā. Finišā izrādījās, ka tiesneši ir pārpratuši Sordo apstāšanos un Solbergs ir bez vainas un diemžēl arī bez rezultāta. Norvēģim atbilstoši noteikumiem, tika piešķirts ātrumposma uzvarētāja rezultāts, bet Solbergs nopukstēja, ka viņš esot braucis ātrāk par Hirvonenu... Taču otrā vieta nu viņam bija rokā.

Petera Solberga prieki nebija ilgi, jo pēc diviem ātrumposmiem viņa Citroen Xsara WRC piemeklēja amortizatoru problēmas un viņš zaudēja divas minūtes. Nākamajos ātrumposmos viņš zaudēja vēl, saņēma arī sodus par kavējumiem uz laika kontrolēm, taču „aizkliboja” līdz servisam, kurā atklājās, ka bojāts ne tikai amortizators, bet arī pārnesumkārba un piekare, un Solbergam nācās kapitulēt daudzo tehnisko problēmu priekšā.

Toties nozīmīgi savi situāciju ir uzlabojuši Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (LMT rallija komanda). Aizvadot šo ralliju pēc pieņemtā plāna – prātīgi un apdomīgi, mūsējie otro rallija dienu pabeidza jau kā sestie PWRC ieskaitē! Atgādināsim, ka pēc pirmās dienas viņi bija tikai desmitie.

PWRC līderpozīcijā izvirzījies katarietis Nasers Al-Atija. Tikai pēdējā dienas ātrumposmā viņam pirmo vietu atdeva vietējais braucējs Lambross Atanasulass ar Škoda Fabia Super 2000. Trešajā vietā pagaidām ir portugālisi Armindo Araužo. Pirmo trijnieku šķir nieka 9,9 sekundes, kas nozīmē, ka arī trešajā rallija dienā cīņa turpināsies un gala rezultāti nav droši paredzami.

Akropoles rallija rezultāti pēc otrās dienas:
1. Miko Hirvonens/Jarmo Lehtinens (Somija, Ford WRT)    3:07:33.0
2. Sebastjens Ožjērs/Žiljēns Ingrasija (Francija, Citroen Junior WRT)    +1:40.1
3. Jari-Mati Latvala/Mīka Antila (Somija, Ford WRT)    +2:44.2
4. Jevgeņijs Novikovs/Deils Moskats (Krievija/Austrālija, Citroen Junior WRT)    +3:49.8
5. Konrāds Rautenbahs/Daniels Barits (Zimbabve/Lielbritānija, Citroen Junior WRT)    +4:01.9   
6. Federiko Viljagra/Horhe Peress Kompanks (Argentīna, Munchi’s WRT)        +4:03.1
7. Halīds Al-Kasimi/Maikls Ors (AAE/Lielbritānija, Ford WRT)    +6:09.4
8. Peters Solbergs/Fils Milzs (Norvēģija/Lielbritānija)    +10:12.1

PWRC ieskaite:
1. Nasers Al-Atija/Džovanni Bernačīni (Katara/Itālija, Subaru Impreza)    3.18;37,6
2. Lambross Atanasulass/Nikolaoss Zakheoss (Grieķija, Škoda Fabia)    +8,8 sek.
3. Armindo Araužo/Miguels Ramalžu (Portugāle, Mitsubishi Lancer)    +9,9 sek.
4. Tošihiro Arai/Glens Maknīls (Japāna/Lielbritānija, Subaru Impreza)        +2:01,7
5. Martins Prokops/Jans Tomaneks (Čehija, Mitsubishi Lancer)    +2:07,8
6. Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (Latvija, Mitsubishi Lancer)    +6:35,7
7. Bernardo Sousa/Horhe Karvalju (Portugāle, Fiat Grande Punto S2000)    +6:53.4
8. Patriks Flodins/Jērans Bergstens (Zviedrija, Subaru Impreza)    +12:42.1

Sagatavoja: Līga Stirna (rallylv.com)
Foto: FIA


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Rallijs Kurzeme 20...
Video: SPC Ziemas kausa 2...
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.