Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Sestdiena, 11. jūlijs.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Miglas lukturi un vāciņi no 2003.-2007.g. Imprezas WRX STI.
120 €
Pārdošanā Subaru Imprezas 2003-2005 priekšējais labais lukturis USA modelis...
120 €
pārdod rezerves daļas no vairākiem foresteriem. kā ari no daudziem citiem a...
100 €
1999.g. Subaru Impreza kupejas labas puses durvis, abi kreisas puses stikli...
250 €
Aizmugures vāku ar stiklu un diviem spoileriem no 2000, g. Imprezas GT vago...
100 €
Subaru STi Racing pirmizrāde Latvijā Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Svētdiena, 17. oktobris, 2010.

Reitings: Komentāri [ 2 ]

Sestdien, 16. oktobrī, Subaru oficiālais dīleris Latvijā – AD REM Auto, prezentēja jaunāko Subaru Impreza STi modeli – Subaru STi Racing. Pasākums notika īpaši šim modelim piemērotos laika apstākļos, un ikviens viesis varēja izbaudīt mašīnas priekšrocības sporta kompleksa „333” trasē. Uz šo pasākumu bijām ielūgti arī mēs, tāpēc piedāvājam saviem lasītājiem ieskatu par to, kas tad tur īsti notika, un kā tas izskatījās, bet – par visu pēc kārtas.

Fakti un notikumi
Šī gada pavasarī, starptautiskās auto izstādes ietvaros Ņujorkā, ASV, Subaru oficiāli pirmo reizi iepazīstināja pasauli ar jauno 2011. gada Subaru Impreza WRX STi modeli. Ilgi gaidītās, un šķiet tik ļoti nepieciešamās, pārmaiņas automašīnas eksterjerā bija klāt un pirmie iespaidi par tām bija tikai tie labākie. Auto atgriezās arī 4-durvju sedana izskatā, kas vienlaicīgi ar sportisko dzinēju zem motora pārsega, ļāva tam kļūt par ātrāko sedanu pasaulē. Drīz vien šis auto nonāca arī slavenajā Nirburgringas testa trasē, kuru Subaru izmanto jau vairāk kā 20 gadus, lai veiktu testus jaunākajiem modeļiem.

Subaru Impreza debija Nirburgringā bija 1992. gadā, kad šādu izaicinājumu pieņēma bijušais pasaules čempions autorallijā Ari Vatanens ar Subaru Impreza WRX automašīnu. Laiks, ko 20.832 km garajā aplī toreiz uzrādīja sportists, bija 8 minūtes un 30.93 sekundes. Četrus gadus vēlāk šis laiks tika uzlabots – 8:10.75 (Subaru Impreza WRX STi ver. III). 2002. gadā, jau ar otrās paaudzes modeli, Subaru tuvojās 8. minūšu barjerai – 8:06.59 (Subaru Impreza WRX STi Spec-C), kad beidzot, 2 gadus vēlāk, ar tās pašas versijas modeli tas arī izdevās – 7:59.41. Vairāku gadu garumā Subaru izmantoja trasi testiem un izmēģinājumiem, lai uzlabotu mašīnas sniegumu. Šī gada aprīlī ar jaunāko Impreza modeli laika rekordu uzstādīja četrkārtējais pasaules čempions autorallijā Tomijs Makinens – 7:55.00, tādejādi pārspējot arī līdzšinējo rekordu 4-durvju sedanu klasē, par 4 sekundēm, kas piederēja Cadillac CTS-V. Šis fakts apliecina to, ka jaunais STi šobrīd ir ātrākais sedans pasaulē.

Jaunais Subaru STi Racing @ 333

Pateicoties Subaru dīlerim Latvijā, Subaru īpašniekiem tika piedāvāta vēl nebijusi iespēja – iepazīties ar jaunāko modeli klātienē tepat pie mums. Šādu iespēju atbalstīja arī Subaru importētājs Latvijā, tādēļ uz sporta kompleksu „333”, kur notika „STi Racing” pasākums visas dienas garumā, tika nogādāta arī pārstāvja mašīna, kura šādiem mērķiem tiek izmantota vairākās valstīs. Iepriekš piesakoties, testa braucienus varēja veikt ar diviem Impreza STi modeļiem un jaunākās paaudzes Outback modeli ar boksertipa dīzeļdzinēju. Pasākumu atklāja AD REM Auto īpašnieka Māra Īles uzruna viesiem, kā arī Subaru Nordic AB prezidenta Torbjorn Lillrud runa, kurš ir Subaru automašīnu importētājs 6 valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Zviedrijā, Somijā un Dānijā. Starp viesiem varēja manīt arī kaimiņu autosportistus – lietuvieti Rokas Kvaraciejus un igauni Roland Murakas. Pēc neliela šova un iepazīšanās ar automašīnām varēja doties trasē, lai pietiekoši ekstremālos apstākļos izbaudītu auto sniegtās priekšrocības. Dienas otrajā pusē izbaudījām autosportistu šovu, kurā ar jaunāko STi modeli bija jāveic slaloms starp piloniem uz priekšu un atpakaļgaitā. Šis pārbaudījums vislabāk un ātrāk veicās mūsu pašu vietējam autorallistam Jānim Misiņam.

Subaru STi Racing tehniskie dati
Dzinējs: horizontāls opozīta, 4-cilindru, 4-taktu, DOHC 16 vārstu, turbokompresora, benzīna dzinējs
Tilpums: 2457cc
Veiktspēja: 221kw, 300PS @6000rpm, 407Nm @4000rpm
Transmisija: vadītāja kontroles centra diferencējamais AWD
Griezes momenta sadales koeficients (priekšā/aizm.): 41/59
Paātrinājums (0-100km/h): 5.2 sek.
Pašmasa: 1505kg
Izmēri (GxPxA): 4580x1795x1470mm

Saistītie raksti
09.06.2010. Subaru atklāj Nirburgringas testa rezultātus ar jauno 2011MY WRX STI
23.03.2010. Subaru iepazīstina ar 2011. gada Impreza WRX modeļiem

Komentāri

TheKid @ 17.10.2010 20:23

Jā, tieši tā tas ir, bet, protams, ka visiem šiem STi modeļiem ir DCCD jeb SI-Drive funckija, kas ļauj regulēt jaudas sadalījumu starp asīm.

anrixx @ 17.10.2010 20:18

vairak jautajums neka komentars, izlasiju so tekstu "Griezes momenta sadales koeficients (priekšā/aizm.): 41/59" sanak ka vinam vairak piedzen aimugure neka prieksa?
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: STI designed front...
Video: SPC Ziemas kausa 2...
Jaunākais forumā
Re: Subaru iekšs ss.lv vai citur...
mezavecis, 09.07.2020 14:45
Re: tolx mežinieks
tolx, 08.07.2020 11:53
Re: Osscars Foris
osscar, 07.07.2020 09:59
IDM crack
silviatrench003, 30.06.2020 22:56
Re: SBRU Forester
SBRU, 27.06.2020 15:58
Re: Impreza GT 1994
samss, 26.06.2020 20:20
Re: Eļļas un šķidrumi
njakts, 25.06.2020 13:19
Re: Turbo problēma
trez0r, 17.06.2020 09:11
Re: 2002 wrx dzinēja kartes nolasīšana
Zvejniex, 12.06.2020 22:50
Legacy Automāts
octan, 07.06.2020 13:06
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.