Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Sestdiena, 20. aprīlis.
Jaunumi
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Zemais spārns no Imprezas 2007.
40 €
Viens dzinējs uz visu sezonu? Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Piektdiena, 26. marts, 2010, rallylv.com

Reitings: Komentāri [ 0 ]

FIA Rallija komisijas plānos ir ieviest viena dzinēja ierobežojumu autoražotāju komandām uz visu sezonu, kas, viņuprāt, ļaus ietaupīt līdzekļus.

Rallija komisijas vadītājs Moriss Čandlers intervijā žurnālam Autosport izteicies, ka šis plāns diez vai tiks ieviests nākamgad, taču vēlāk šo noteikumu varētu pielietot ar mērķi samazināt komandu izmaksas pasaules čempionātā. Uz citiem rallija seriāliem, piemēram, IRC tas neattiektos.

“Mūsu mērķis ir izveidot situāciju, ka gada laikā tiek izmantots tikai viens dzinējs,” saka Čandlers. “WRC mēs centīsiemies samazināt [dzinēju attīstībā ieguldāmos līdzekļus], kamēr citos seriālos – kā IRC – dzinējus varēs mainīt kaut pēc katra rallija, kas visu sadārdzinās.”

Rallija komisijas vadītājs atzina, ka nepieciešamības gadījumā dzinēja maiņa, protams, tiks atļauta, ja būs piedzīvots tehnisks defekts, kurā nevienu nevar vainot.

Rūpnīcas komandu pārstāvji atzina, ka ir iespējams panākt, lai dzinēja darba resurss būtu pietiekams visai sezonai, taču tā izstrādei nepieciešamie līdzekļi varētu būt ļoti lieli.

“Viss ir iespējams,”  saka Ford rallija komandas tehniskais Kristians Lorio. “Ielas automašīnas dzinēja resurss ir 200 000 km, līdz ar to mēs varam izgatavot dzinēju sporta auto, kas darbotos veselu sezonu, taču tā izmaksas būs ļoti augstas.”

“Mums nāksies izgatavot dzinēju, kas var izturēt 8000 ātrumposmu kilometrus un uzsprāgtu tikai 8005. kilometrā,” piebilst Lorio. “Lai to panāktu, mums ir attiecīgos apstākļos jāveic testi, bet kas notiks, ja dzinējs uzsprāgs pie 5000 km? Tad mums jāsāk no gala. Un, kad būsim sasnieguši 8000 km, mums būs šie testu rezultāti jāapstiprina, paveicot to pašu otrreiz, un tad trešoreiz. Tad pēkšņi izrādās, ka testos būs jāaizvada 24 000 kilometru pa asfaltu, granti un sniegu. Tas maksā ļoti lielu naudu.”

Sagatavoja: Līga Stirna (rallv.com)
Foto: Krišs Karnītis

Saistītie raksti
03.10.2010. Sebastians Lēbs izcīna septīto pasaules čempiona titulu
13.09.2010. Uzvara pirmajā piegājienā
05.07.2010. Īrija+Korsika+Spānija = Bulgārija
31.05.2010. Ožjērs Portugālē izcīna pirmo uzvaru WRC karjerā
26.05.2010. Hirvonens vairs nedomā par titulu
21.05.2010. Katalonijas rallijs pārceļas uz granti
11.05.2010. Viss kājām gaisā
18.04.2010. Tomēr Lēbs!
29.03.2010. Ketomā sola konkurenci Jordānijā
08.03.2010. Lēbs svin pirmo šāgada uzvaru

Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: WRC Rally Sweden 2...
Video: Subaru vēsture
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.