Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Sestdiena, 14. decembris.
Jaunumi
Noķer Subaru
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Type UK LImited // Used Parts// 209 KW 34 000 mi...
11 €
Pārdod stūres pastiprinātāja sūkņus no dažādiem SUBARU. Visas iegādātās de...
50 €
pārdod visas rez daļas no šī auto. droši zvanīt
50 €
Rezerves daļas no vairākiem subāriem gc gf legacy,forester . -outback
20 €
pārdod labu 2.0 tubo dzinēju.
500 €
Subaru ziņas
SUBARU lepnums - simetriskā pilnpiedziņa Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com
Ceturtdiena, 21. marts, 2019, adrem-auto.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Visi mezgli vienā rindā

Par simetrisku Subaru pilnpiedziņas sistēmu pieņemts dēvēt tāpēc, ka tajā izmantotas identiska garuma pusasis, kamēr citu ražotāju AWD sistēmās labās un kreisās puses pusasu garumi var atšķirties. Galvenais ieguvums no šādas konstrukcijas ir optimāls izsvarojums, ko bokserdzinējs vēl papildina ar zemu smaguma centru. Tā kā cilindri atrodas viens otram pretim jeb cilindru izgāzuma leņķis ir 180 grādu, motoru iespējams iebūvēt zemāk nekā tradicionālos V veida vai rindas dzinējus. Subaru automašīnu eksperti nereti uzsver faktu, ka visi agregāti - motors, pārnesumkārba, sadales kārba un pārējā tranmisija šīs markas automobiļos izvietoti vienā rindā, kamēr citi ražotāji, apgūstot pilniedziņu, vietas trūkuma dēļ bijuši spiesti izvietot galvenos mezglus blakus, vienu zem otra vai vēl kā citādi, tā sarežģījot konstrukciju un palielinot automašīnas svaru. Subaru bieži mēdz piedēvēt pirmā vieglā automobiļa ar pastāvīgu pilnpiedziņu ražotāja slavu, tomēr pirmajam SAWD modelim Subaru Leone universālim vēl bija mehāniski atslēdzama pilnpiedziņa. Patiešām pastāvīgu SAWD piedziņu Subaru automašīnas ieguva tikai 1986. gadā

Simetriska pilnpiedziņa – ne vienmēr 50:50

Nereti tiek uzsvērts, ka Subaru simetriskā pilnpiedziņa nozīmē arī ideālu griezes momenta sadalījumu starp asīm, proti, 50:50. Tā gan īsti nav taisnība, jo domas par ideālu sadalījuma proporciju dalās, bez tam vienam un tam pašam Subaru modelim var būt dažāds griezes momenta dalījums, atkarībā no izvēlētās pārnesumkārbas un starpasu sajūga tipa. Tā piemēram, pirmajam Subaru modelim ar elektronisku SAWD vadību standarta griezes momenta dalījums ir 60:40 par labu priekšējiem riteņiem – un tāds tas ir vēl šobaltdien modeļiem ar Lineartronic pārnesumkārbu. Subaru mēģinājums augstākās klases sporta auto elitē SVX debitēja ar aktīvo griezes momenta dalīšanas sistēmu VTD, kura standarta situācijās novirzīja 64% griezes uz aizmuguri, lai novērstu pilnpiedziņas automobiļiem raksturīgo nepietiekamo pagriežamību. Pat izcilajam, rallijā dzimušajam  Impreza STI spēkratam, kam ir manuāli iestatāms centrālais diferenciālis, noklusējuma regulējums ir 41 pret 59, un tikai Subaru automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu un viskosajūgu pa vidu patiešām ir pilnībā simetrisks griezes momenta iedalījums.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: WRC Rally Sweden 2...
Video: Ciemos pie subaruc...
Jaunākais forumā
Re: SBRU Forester
SBRU, 08.12.2019 20:56
Re: Problēmas ar H6, help!
djwox, 06.12.2019 18:05
Re: Projekts
djwox, 06.12.2019 18:03
Re: Outback H6 pečka
djwox, 06.12.2019 18:02
Re: Video Galerija
djwox, 06.12.2019 18:00
Re: Legacy 1999 2.5i problema.
kalninjs, 04.12.2019 23:20
Re: SUBARU iegāde
rekis, 03.12.2019 12:54
Re: mainīt šāles - cik?
mbforester, 02.12.2019 13:05
Re: Kļūdu pārbaude
djwox, 29.11.2019 14:11
Re: 3.0 h6 nestrādā 2,4,6 cilindrs
djwox, 25.11.2019 22:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.