Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Trešdiena, 26. jūnijs.
Jaunumi
Noķer Subaru
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Subaru impreza GD no 2002-2007.gadam WRX buferis, jauns OEM, nekrāsots, be...
180 €
Pārdodu dzinēja rezerves daļas. Visas iegādātās detaļas iespējams uzstādīt...
10 €
Subaru Impreza gc8, 1996.g.
1 900 €
Pērku Subaru Legacy 4th gen (2005-2009) OEM subwoofer (iet zem blakussēdētā...
Pārdod grīdas aizsargus. Der impreza 2001-2007. Cena norādīta par komplektu...
80 €
Subaru ziņas
SUBARU lepnums - simetriskā pilnpiedziņa Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com
Ceturtdiena, 21. marts, 2019, adrem-auto.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Visi mezgli vienā rindā

Par simetrisku Subaru pilnpiedziņas sistēmu pieņemts dēvēt tāpēc, ka tajā izmantotas identiska garuma pusasis, kamēr citu ražotāju AWD sistēmās labās un kreisās puses pusasu garumi var atšķirties. Galvenais ieguvums no šādas konstrukcijas ir optimāls izsvarojums, ko bokserdzinējs vēl papildina ar zemu smaguma centru. Tā kā cilindri atrodas viens otram pretim jeb cilindru izgāzuma leņķis ir 180 grādu, motoru iespējams iebūvēt zemāk nekā tradicionālos V veida vai rindas dzinējus. Subaru automašīnu eksperti nereti uzsver faktu, ka visi agregāti - motors, pārnesumkārba, sadales kārba un pārējā tranmisija šīs markas automobiļos izvietoti vienā rindā, kamēr citi ražotāji, apgūstot pilniedziņu, vietas trūkuma dēļ bijuši spiesti izvietot galvenos mezglus blakus, vienu zem otra vai vēl kā citādi, tā sarežģījot konstrukciju un palielinot automašīnas svaru. Subaru bieži mēdz piedēvēt pirmā vieglā automobiļa ar pastāvīgu pilnpiedziņu ražotāja slavu, tomēr pirmajam SAWD modelim Subaru Leone universālim vēl bija mehāniski atslēdzama pilnpiedziņa. Patiešām pastāvīgu SAWD piedziņu Subaru automašīnas ieguva tikai 1986. gadā

Simetriska pilnpiedziņa – ne vienmēr 50:50

Nereti tiek uzsvērts, ka Subaru simetriskā pilnpiedziņa nozīmē arī ideālu griezes momenta sadalījumu starp asīm, proti, 50:50. Tā gan īsti nav taisnība, jo domas par ideālu sadalījuma proporciju dalās, bez tam vienam un tam pašam Subaru modelim var būt dažāds griezes momenta dalījums, atkarībā no izvēlētās pārnesumkārbas un starpasu sajūga tipa. Tā piemēram, pirmajam Subaru modelim ar elektronisku SAWD vadību standarta griezes momenta dalījums ir 60:40 par labu priekšējiem riteņiem – un tāds tas ir vēl šobaltdien modeļiem ar Lineartronic pārnesumkārbu. Subaru mēģinājums augstākās klases sporta auto elitē SVX debitēja ar aktīvo griezes momenta dalīšanas sistēmu VTD, kura standarta situācijās novirzīja 64% griezes uz aizmuguri, lai novērstu pilnpiedziņas automobiļiem raksturīgo nepietiekamo pagriežamību. Pat izcilajam, rallijā dzimušajam  Impreza STI spēkratam, kam ir manuāli iestatāms centrālais diferenciālis, noklusējuma regulējums ir 41 pret 59, un tikai Subaru automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu un viskosajūgu pa vidu patiešām ir pilnībā simetrisks griezes momenta iedalījums.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Ziemas autosprints...
Video: Subaru Legacy Outb...
Jaunākais forumā
Re: tolx mežinieks
tolx, 26.06.2019 15:16
Re: Subaru Summer Trip 2019...
TheKid, 25.06.2019 10:12
Re: Brunzo Subaru Legacy
Brunzo, 24.06.2019 13:25
Re: konsultaacija
Citronz, 21.06.2019 12:09
Re: SBRU Forester
SBRU, 20.06.2019 14:15
Rīgas Motormuzeja kafejnīca
Mracemir, 20.06.2019 13:14
Re: Subaru Power Club logo/uzlīmes...
TheKid, 19.06.2019 14:57
Re: Subaru impreza 2.0D boxerdiesel
eds, 18.06.2019 12:18
Re: WRX bamperis
Peteris_ze, 11.06.2019 11:07
GTgarage - autoserviss
Mracemir, 10.06.2019 00:24
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.