Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Otrdiena, 21. janvāris.
Jaunumi
Noķer Subaru
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Motor Subaru 1. Subaru Impreza STI 2.5 2009-2012 2. Subaru 2.0 121 KW 3. S...
7 €
Subaru Outback 2008 2.0D /Rezerves daļas
1 €
Pārdodas Legacy 91g Detaļas Lampas, Durvis, kapots, bamperi, , kardāns, kār...
20 €
Subaru Impreza WRX 169KW 2002
1 €
Zobrati no 5MT - 3,4,5 taisīti vācijā, īsāki, izturīgāki nekā jebkuri RA, p...
320 €
Subaru ziņas
SUBARU lepnums - simetriskā pilnpiedziņa Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com
Ceturtdiena, 21. marts, 2019, adrem-auto.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Visi mezgli vienā rindā

Par simetrisku Subaru pilnpiedziņas sistēmu pieņemts dēvēt tāpēc, ka tajā izmantotas identiska garuma pusasis, kamēr citu ražotāju AWD sistēmās labās un kreisās puses pusasu garumi var atšķirties. Galvenais ieguvums no šādas konstrukcijas ir optimāls izsvarojums, ko bokserdzinējs vēl papildina ar zemu smaguma centru. Tā kā cilindri atrodas viens otram pretim jeb cilindru izgāzuma leņķis ir 180 grādu, motoru iespējams iebūvēt zemāk nekā tradicionālos V veida vai rindas dzinējus. Subaru automašīnu eksperti nereti uzsver faktu, ka visi agregāti - motors, pārnesumkārba, sadales kārba un pārējā tranmisija šīs markas automobiļos izvietoti vienā rindā, kamēr citi ražotāji, apgūstot pilniedziņu, vietas trūkuma dēļ bijuši spiesti izvietot galvenos mezglus blakus, vienu zem otra vai vēl kā citādi, tā sarežģījot konstrukciju un palielinot automašīnas svaru. Subaru bieži mēdz piedēvēt pirmā vieglā automobiļa ar pastāvīgu pilnpiedziņu ražotāja slavu, tomēr pirmajam SAWD modelim Subaru Leone universālim vēl bija mehāniski atslēdzama pilnpiedziņa. Patiešām pastāvīgu SAWD piedziņu Subaru automašīnas ieguva tikai 1986. gadā

Simetriska pilnpiedziņa – ne vienmēr 50:50

Nereti tiek uzsvērts, ka Subaru simetriskā pilnpiedziņa nozīmē arī ideālu griezes momenta sadalījumu starp asīm, proti, 50:50. Tā gan īsti nav taisnība, jo domas par ideālu sadalījuma proporciju dalās, bez tam vienam un tam pašam Subaru modelim var būt dažāds griezes momenta dalījums, atkarībā no izvēlētās pārnesumkārbas un starpasu sajūga tipa. Tā piemēram, pirmajam Subaru modelim ar elektronisku SAWD vadību standarta griezes momenta dalījums ir 60:40 par labu priekšējiem riteņiem – un tāds tas ir vēl šobaltdien modeļiem ar Lineartronic pārnesumkārbu. Subaru mēģinājums augstākās klases sporta auto elitē SVX debitēja ar aktīvo griezes momenta dalīšanas sistēmu VTD, kura standarta situācijās novirzīja 64% griezes uz aizmuguri, lai novērstu pilnpiedziņas automobiļiem raksturīgo nepietiekamo pagriežamību. Pat izcilajam, rallijā dzimušajam  Impreza STI spēkratam, kam ir manuāli iestatāms centrālais diferenciālis, noklusējuma regulējums ir 41 pret 59, un tikai Subaru automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu un viskosajūgu pa vidu patiešām ir pilnībā simetrisks griezes momenta iedalījums.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Subaru minirallijā...
Video: Subaru Impreza WRC...
Jaunākais forumā
Re: konsultaacija
Citronz, 21.01.2020 18:22
Re: Subaru Checkpoints S01E01
OliviaMason, 21.01.2020 13:41
Imobilaizers/sī ga -> Valet mode?
sursurs, 19.01.2020 11:17
Re: tolx mežinieks
osscar, 17.01.2020 21:34
Re: Osscars Foris
osscar, 17.01.2020 21:26
Re: legacy obk '99 mt kardāns
Citronz, 06.01.2020 08:52
Re: Forester 2001 N/A 5mt centra diff problema
djwox, 30.12.2019 21:20
Re: Kloķvārpsta
didzinators, 30.12.2019 08:37
Re: Riteņu gultņi
didzinators, 30.12.2019 08:30
Re: Brunzo Subaru Legacy
Brunzo, 28.12.2019 16:56
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.